توری درب و پنجره دوجداره upvc رنگی

توری درب و پنجره دوجداره upvc رنگی, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

توری درب و پنجره دوجداره upvc رنگی

بهرام پروهان

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و علم در صنعت یو پی وی سی موفق به ساخت انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی در رنگ های متعدد شده اند و اینامکان را برای خریداران میسر کرده اند که با توجه به نمای ساختمان رنگ درب و پنجره دوجداره upvc را انتخاب نمایند. فروش توری درب و پنجره دوجداره upvc رنگی لمینت شده از لحاظ نوع پوشش به سه دسته بیرون لمینت، داخل لمینت، دوطرف لمینت تقسیم بندی می شود.
امکان استفاده از توری درب و پنجره دوجداره upvc رنگی با تناسب به دیزاین داخل و نمای ساختمان با قابلیت ثبات رنگ در شرایط مختلف محیطی و جوی برای پنجره upvc تنوع رنگی انواع توری درب و پنجره دوجداره upvc رنگی یکی از شعار های معروف تولید کنندگان درب و پنجره دو جداره ایجاد تنوع در ساختمان با توجه به معماری و تداوم این تنوع در سالهای طولانی می باشد. یکی از برجستگی های مهم پروفیل های با کیفیت مانند ویستا بست ثبات رنگ سفید در طول سالیان طولانی و در شرایط مختلف جوی و اقلیمی می باشد. شرکت تولیدی پرفیل ویستا بست علاوه بر تولید محصولات سفید، محصولات لمینت با رنگ طرح چوب را نیز ارائه می نماید.اما مشتریان خاص ما با سلیقه های متفاوت و البته برای اجرای پروژه های خاص و منحصر بفرد نیاز به رنج گسترده تری از محصولات رنگی دارد. بنابراین https://upvc.pro/ با احداث کارگاه رنگ درب و پنجره در کنار واحد تولیدی در و پنجره و با استفاده از برند های مطرح تولید رنگ اقدام به رنگ آمیزی محصولات با توجه به سلیقه کارفرما- توری درب و پنجره دوجداره upvc رنگی می نماید.


پروفیل های UPVC به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می گردند ، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغیر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد.
۱ – پروفیل های سفید با پوشش رنگ اکریلیک https://upvc.pro/
۲– پروفیل های سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان
۳– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمیننت

توری پنجره و درب


توری درب و پنجره دوجداره upvc رنگی با پروفیل لمینیت شده
در درب و پنجره دوجداره upvc رنگی https://upvc.pro/ ، با استفاده از دستگاه هایی ویژه روکش لمینت بر روی پروفیل چسبانده می شود. بدین منظور برای افزایش کیفی محصول، از پروفیل هایی با رنگی نزدیک به رنگ روکش لمینت استفاده می گردد و به اصطلاح پروفیل مغز قهوه ای نامیده می شود. تنوع رنگ و طرح این مجموعه بسیار بالاست اما بدلیل تقاضای کم بیشتر روکش ها، تنها از لمینت هایی با تقاضای زیاد استفاده می شود.
شرکت تولیدی پرفیل ویستا بست علاوه بر تولید محصولات سفید، محصولات لمینت با رنگ طرح چوب را نیز ارائه می نماید.اما مشتریان خاص ما با سلیقه های متفاوت و البته برای اجرای پروژه های خاص و منحصر بفرد نیاز به رنج گسترده تری از محصولات رنگی دارد. بنابراین شرکت الماس با احداث کارگاه رنگ درب و پنجره در کنار واحد تولیدی در و پنجره و با استفاده از برند های مطرح تولید رنگ اقدام به رنگ آمیزی محصولات با توجه به سلیقه کارفرما می نماید.به منظور ایجاد طرح های تزئینی و رنگی از روکش های تزئینی استفاده می شود. کیفیت مرغوب روکش و چسب و همچنین تجهیزات روکش زنی اهمیت داشته و گروه صنعتی الماس امکانات لازم را جهت تولید و عرضه پروفیل های روکش شده را حسب سفارش در اختیار دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: